23 apr. 2021

TRÄNING ❤


💗

Vad finns det över horisonten!

Träningen håller mig på ytan, 
Vad skulle man göra utan Kira??
Förmodligen stanna i sängen för det känns så var morgon,,
 just nu är det väder ombyter var och varannan dag och värken sätter in med järnhand,, tabletterna gör mig tröttare och uppsvullen så man gör allt för att bara ta i nödfall. Men värktabletter är bra att ha annars skulle jag inte kunna träna hund...

2020 och 2021
Är året tävlingarna ställs in och man har verkligen har tid att småpillar med detaljer och sådant man ser på tävlingar att det där har jag glömt att träna på,, men det är ju det som är roligt att nörda ner sig i detaljer.. 

Föra dagbok,, 

# Skriv datum 
# fm/em vädret 
 skriva ner vad man ska göra 
# tex 3 moment
eller delar av moment
 # max 15min på plan sedan vila för hunden och därefter på det igen.

Efteråt utvärdera man

# vad gjorde hon bra
# vad kan vi blir bättre på
# gör upp en plan till nästa gång
💗

















 

Inga kommentarer: