27 feb. 2014

Hipp hipp hurra!!

 
Grattis på födelsedagen♥
7år
 
 
 
 
Min lilla svartskalle♥
Efter min första flatte trodde jag aldrig aldrig,
att man kunde älska någon lika mycket..
Men det kunde man,.. han känner av mig helt.. är man låg eller har ont
känner man en stor fuktig nos på sin hand eller kind..
Att vara ute och gå i skogen själv utan hund är förspilld tid..
Tänk att det är 7 hela år sedan vi var hos Caroline & Thomas och hämtade hem
den lille godingen...som skrek hela vägen hem haha..
både jag och ungarna undrade vad vi gett oss in på..
Min sle och sjögrens syndrom bättrades inte på en gång ..men när allt
lugnat sig och du va trygg med mig..
fick du mig att gå ut i alla väder och röra mig..
som man inte orkar annars på grund av den kroniska tröttheten..
Du ger mig så mycket varje dag...en blick på dig gör mig varm..
 
♥♥Jag älskar dig mitt lilla födelsedags troll♥♥
 
 

2 kommentarer:

hesan sa...

Grattis till fina grabben, redan 7 och inte en grå mustasch!!!
Helena med tvåsvarta !!

Christina sa...

Grattis till vovven. Vad fin han är. Håller med dig. Man tror inte att man kan älska någon mer hund så som sin första, men det gör man. Har haft 4 hundar(flattar) och alla får en speciell plats i ens hjärta. Jag vet att det finns hur många rum som helst i hjärtat som man öppnar för varje hund man har. Med vänlig hälsning Christina