14 jan. 2014

Barmark...

 
 
 
Barmark...
 
Kunde det inte  få vara barmark lite till?
 

 
Vi har lagt lite krut på spåret ......och då kommer snön
hur kul va det då?
 
Vi får testa inomhus för han knäcker pinnarna så fort han kan!
 så där får man vara snabb..!
men vid vittringen har han ca tio meter till att komma med pinnen till mig
och han tuggar som han hade fått tag i skit...
 
I går hade vi instruktörs möte inför kurserna och då sitter vi och småpratar
om hur det går med träningen..
då kommer jag på att jag måste ju testa med godis skål brevid mig..
för det funkade ju när vi hade för mycket tugg på träapporten..
 
Med trä apporten slipper vi ju detta nu för det är ju över hindret och hopp tillbaks
så då hinner han ju inte tänka på att tugga..
visst är det bra att bara prata med tränings kompisar så tänds ett liljeholmens
 
Nu är vi dagmatte åt dotterns lilla lakristroll!
Så mysig och energisk...Chivas är inte lika förtjust.....Avis är ordet
Hur gör ni andra som tränar fler hundar....
vill ju inte låsa in honom..för då blir det ju pip
 
 
Ha en underbar vecka
kramilikramen
 
♥♥♥♥
 


2 kommentarer:

Ellen sa...

Ja, det är bra att diskutera problemen :) Jag brukar lägga den ena hunden plats medan jag tränar den andra när jag kör föräldrarnas hund också.

Lycka till med träningen! :)

hesan sa...

Nu är snön på väg att smälta bort här hos mig, så himla skönt!!
Helena.