27 juni 2013

tävling..


Lite uppdatering!


Vi har gjorde två tävlingar i början på våren....


Det gick troll i båda med hoppet..


Andra va i Gnosjö med härlig åskvärme...vart tog hunden vägen??
Men de vart inget pip på platsen det lever vi på länge....


Man får inte ge upp säger jag till alla andra!...så det va bara att gilla läget och köra
tredje gången på hemma plan Attila......inga jättebra poäng men han höll ihop och vi hade fotgående 
mellan momenten...Viktigast av allt var att vi klarade lydnads klass2     med 3:placering
Så äntligen påbörja vi treans moment...med nytt tänk i belöning och tränings sätt...

Bra jobbat mitt lilla lakris troll!

I dag körde vi ett sök med tio dummies...
.härligt att se hur han jobbar med de han älskar mest
jag får in vart enda en....


Ha en härlig dag!
♥kram♥

2 kommentarer:

Ellen sa...

Grattis! Vad härligt att ha klarat 2an :)

hesan sa...

Grattis!
Vad kul, saknar verkligen lydnadstävlandet, allt "harvande" av moment, tävlingar som nästan gick ;) och alla goa vänner... men det känns som jag får vänta till nästa hund med det, mina börjar bli för gamla!
Önskar dig en fin sommar!
Helena.