3 apr. 2012




Det känns som det bara är kurser hela tiden!
men det är väl att jag måste hitta nya krafter efter varje gång thihi!

Hade visst för bråttom när det gäller framförgåendet..nöta nöta...borde lärt mig
för ännu kan han inte springa på ett raktlinjetag..inte hans fel bara mitt

Gunnar som vi har i bruks är duktig på att lära ut snabba lösningar och resultat
det gillar vi.....han hade en lösning till att chivas piper vid platsen..
Så nu ligger han på en kant så han ser alla hundar och jag står på andra sidan..
Gunnar säger till honom vid pipet och andra platsen va det inget pip!

Jippie!!

I söndags va vi med två stycken ifrån klubben som gjorde MH test på sina hundar
Det blev en lång dag......båda fick fortsätta att starta Apellen
bra jobbat tjejer!!
Blev så imponerad av Jönköpings brukshunds klubb så fin miljö och trevligt bemötande..

I dag tränar vi fotgående med två bollar en i vänster  fick och en i ryggen som jag kastar iväg med höger hand.....funkar kanon!!

vi tränar budföring på nära håll så jag ska kunna lära mig säga marsch
Hur svårt kan det vara...men är man smålänning så är man!!


Ha en fin vecka!!
kramilikramen



Inga kommentarer: